درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها

امشب، رونمایی از روسونری

  • کد خبر: ۱۸۰۲۸۴
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
امشب، رونمایی از روسونری
قرمز‌های شهر میلان، آماده افتخارآفرینی دوباره در ایتالیا هستند.

شهرآرانیوز - در آخرین بازی از هفته اول سری‌آ ایتالیا، امشب میلان مهمان تیم بولونیاست. روسونری فصل گذشته نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند و در رتبه چهارم به کارش پایان داد تا تنها دستاورد شاگردان استفانو پیولی، گرفتن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا باشد. آن‌ها پنجره نقل‌وانتقالات را هم کابوس‌وار آغاز کردند و پس از جدایی پائولو مالدینی از کادر مدیریتی باشگاه، ساندرو تونالی را هم فروختند.

آن‌ها ستاره‌ای را از دست می‌دادند که پیش از این قرار بود اسطوره جدید پیراهن روسونری باشد. تونالی اسطوره نشد، اما پولی که از فروش او به میلانی‌ها رسید، آن‌ها را برای حضور پرقدرت در بازار نقل‌وانتقالات آماده کرد. میلان یک‌به‌یک گزینه‌های مدنظرش را جذب کرد و این روز‌ها همه رفتن تونالی را فراموش کرده‌اند و درباره میلان تجهیزشده و مدعی این فصل صحبت می‌کنند.

سرمایه عربستانی‌ها در جیب میلان

فروش ۶۴ میلیون یورویی تونالی به نیوکاسل که البته با بند‌های اضافی به ۷۰ میلیون یورو هم می‌رسد، فارغ از خالی‌شدن جای این مهره در تیم استفانو پیولی، دست قرمز‌های شهر میلان را برای ارائه پیشنهاد‌های بعدی به بازیکنان مدنظرش کاملا باز کرد. برخی هواداران میلان آرزو می‌کردند یکی از سرمایه‌دار‌های حوزه خلیج‌فارس باشگاه آن‌ها را بخرد تا بتوانند در بازار نقل‌وانتقالات قدرتمند ظاهر شوند.

سرمایه‌دار‌ها به لیگ ایتالیا روی خوشی نشان ندادند، اما تدبیر سران میلان باعث شد این تیم بتواند از سرمایه‌های مالکان عربستانی بهره ببرد. دست‌ودل‌بازی سعودی‌ها برای نیوکاسل باعث خرید دست‌ودل‌بازانه این تیم از میلان شد و سرمایه‌های خاورمیانه‌ای به‌صورت غیرمستقیم، اما در نهایت راهی به سری‌آ و میلان پیدا کردند.

دست پر روسونری در بازار

میلانی‌ها که دو فصل پیش طعم شیرین قهرمانی را پس از سال‌ها دوباره تجربه کرده بودند، برای تکرار این تجربه شیرین تعلل نکردند و در بازار نقل‌وانتقالاتی مانند بسیاری از تیم‌های بزرگ و برخی رقبای خودشان، درگیر حاشیه‌ها و فرسایش در خرید بازیکنان مدنظر نشدند. آن‌ها کریستین پولیشیچ، ساموئل چوکوئزه، یونس موسی، تیانی ریندرز، لوکا رومرو و نواح اوکافور را یکی پس از دیگری و بدون هیچ درنگی جذب کردند تا نشان دهند این فصل نمی‌خواهند بازنده میدان بزرگ و جذاب سری‌آ نام بگیرند. میلان برای همه پست‌هایی که در آن‌ها احساس ضعف می‌کرد، بازیکن جدید جذب کرده است و شاید اضافه‌شدن یک مهاجم هدف مطرح، این مجموعه خرید را کامل‌تر کند.

تیم پیولی تا اینجای تابستان نزدیک به ۱۱۰ میلیون یورو برای جذب بازیکنان جدید هزینه کرده که در قیاس با مجموع هزینه‌های فصل قبل در تابستان و زمستان با رشدی صددرصدی روبه‌روست. هزینه‌کردن این رقم برای میلان بدون فروش تونالی میسر نبود و هافبک ایتالیایی شاید موفق نشد درون میدان به آندره پیرلوی جدید تیمش تبدیل شود، اما با انتقال پرسودش تیم سابقش را به موفقیت در بازار تابستانی رساند.

مهاجم هدف؛ آخرین دغدغه پیولی

حضور رافائل لیائو، به میلان در گل‌زنی و بازکردن دروازه رقبا کمک زیادی می‌کند، اما پیولی می‌داند لیائو یک وینگر است و نمی‌تواند نقش یک مهاجم هدف را به‌خوبی ایفا کند. آن‌ها الیویه ژیروی سی‌وشش‌ساله را هم در اختیار دارند، اما این مهاجم کهنه‌کار شاید نتواند در فشار مسابقات آن‌چنان مؤثر عمل کند.

در این وضع، جذب یک مهاجم تراز اول می‌تواند تابستان مدیران میلان را با موفقیت به پایان برساند. البته اوکافور که یک مهاجم مرکزی است، شاید بتواند گل‌زنی را برای میلانی‌ها ساده کند، اما این بازیکن سوئیسی هنوز در قامت ستاره‌های مطرح به گل‌زنی نپرداخته و برای فصلی که هنوز شروع نشده، کاملا قابل اعتماد نیست.

خرید یک مهاجم هدف آماده، شاید آخرین و مهم‌ترین دغدغه این روز‌های تیمی است که می‌خواهد بازهم یکی از بزرگان قاره سبز باشد و افتخارات متعدد و بزرگ گذشته را تکرار کند. در روز‌های گذشته برخی رسانه‌های آلمانی از توافق اولیه روسونری با سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش کشورمان که در بایرلورکوزن حضور دارد، هم خبر داده بودند، اما هنوز به‌نظر نمی‌رسد که این صحبت‌ها فراتر از شایعات باشد. حالا در آستانه نخستین دیدار آن‌ها در سری‌آ، باید دید در نهایت مهاجمی بزرگ در روز‌های آینده راهی سن‌سیرو خواهد شد یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->